Direktlänk till inlägg 19 september 2016

Dagens planering, typ

Av Alexander - 19 september 2016 08:58

Godmorogon!

När jag börjar skriva detta är klockan 8.58 Har druckit nån kopp kaffe, städat undan och tittat på "Sons Of Anarchy" på Netflix.


Idag var det måndag då. Har faktsikt inte så mycket emot måndagar, har aldrig haft det. Idag har jag bara en lektion och den börjar 12.25 Vilken lyx. Det är så skönt att kunna hinna med en massa på morgonen. Är så otroligt motiverad då.


Tänkte (för min egen skull) skriva hur dagen kommer se ut.

  • Kolla lite mera på Sons of Anarchy
  • Klä på mig och göra allt redo
  • Plugga matte i förväg
  • Eventuellt spela pokémon (på 3DS)
  • Mattelektion
  • Hem och packa gymväskan, kanske äta något
  • Dra till gymmet
  • Hem och plugga + äta middag
  • Eventuellt spela

Inte särskilt intressant kanske, men men. Om några veckor när min sommarjobbslön kommer in  ska jag simma på måndagsmornar. Det kommer vara en bra start på veckan. Ser fram emot det, känner mig så fri i vattnet. 


Denna vecka är relativt lugn, men har inte mycket fritid så att säga. All tid går till skolan och att träna, och sova såklart. Måste träna in en rutin, lära mig göra saker effektivt och snabbt. Då får jag mycket mer fritid. Men tills dess blir det ungefär samma sak dag ut och dag in. 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alexander - 18 september 2016 20:01

Nu sitter jag här på min säng i mitt någorlunda mörka och relativt rena rum. Och här sitter jag och varvar jobb med 'self care'.    Det var ett tag sen jag skrev. Är så otroligt duktig på att skjuta upp saker. Men nu har jag planerat när jag ska ...

Av Alexander - 10 september 2016 21:42

Hallå där alla tjejer, killar och icke binära.   Alexander heter jag, men de flesta kallar mig Alex. Jag är transgender, vilket betyder att jag var född som ett kön, men identifierar som det motsatta. Jag går första året på gymnasiet; Estetik o...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2016
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards